O firmie

O firmie

 

knowledge-1052010_1920

Świadczymy usługi dla szerokiej grupy odbiorców. Zarówno dla osób fizycznych prowadzących własną działalność gospodarczą jak i dla spółek prawa handlowego, fundacji oraz stowarzyszeń.

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu księgowości i obsługi kadrowo-płacowej firm o szerokim profilu działalności, w tym również z kapitałem zagranicznym. Chcąc zapewnić kompleksową obsługę naszym Klientom współpracujemy z biegłym rewidentem, doradcą podatkowym oraz prawnikiem.

Naszymi największymi atutami jest doświadczenie zawodowe, stale wzbogacana wiedza, zaangażowanie oraz przede wszystkim dbałość o Klienta. Celem naszego biura jest profesjonalna obsługa, wysoka jakość świadczonych usług, długotrwała współpraca oraz zadowolenie klienta. Jesteśmy elastyczni, mobilni i pozostajemy do Państwa dyspozycji.

Startup Stock Photos

Dostosowujemy nasze usługi do indywidualnych potrzeb i oczekiwań Klientów.

 

Rozpoczęcie współpracy

 

Podjęcie współpracy rozpoczyna się od podpisania umowy oraz upoważnień do reprezentowania Państwa firmy przed organami administracji tj. Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, w tym celu niezbędne jest podanie podstawowych danych firmy takich jak nr NIP, REGON, KRS.

Biuro Rachunkowe New Option składa wszystkie niezbędne dokumenty zawiadamiające o zawarciu umowy w odpowiednim dla Państwa firmy Urzędzie Skarbowym oraz Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.

calculator-385506_1920-e1433408439464

Dla firm dopiero rozpoczynających działalność i deklarujących podjęcie współpracy z Biurem Rachunkowym New Option oferujemy bezpłatne konsultacje obejmujące przygotowanie dokumentów związanych z rejestracją firmy oraz pomoc w wyborze najkorzystniejszej formy opodatkowania.

 

Comiesięczna współpraca

 

Po podpisaniu umowy o świadczenie usług księgowych, Państwa firma zobowiązana jest jedynie do rzetelnego dokumentowania operacji gospodarczych, czyli do wystawiania dowodów sprzedaży (faktur, rachunków, paragonów fiskalnych) oraz do gromadzenia dokumentów zakupu otrzymywanych od swoich kontrahentów (faktury zakupu towarów, koszty takie jak telefon, paliwo itp.). Zgromadzone dokumenty dostarczają Państwo do Biura Rachunkowego do 7 dnia każdego miesiąca rozliczeniowego. Dokumenty można dostarczyć osobiście w godzinach 8.00 – 16.00, praktykujemy także dostarczanie dokumentów za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej.

Na podstawie otrzymanych dokumentów Biuro sporządza odpowiednie rejestry i ewidencje podatkowe, oraz przygotowuje stosowne deklaracje podatkowe, które przesyła w obowiązujących terminach, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, drogą elektroniczną do właściwych urzędów skarbowych.

22345573521_985df5c042_o

Po sporządzeniu deklaracji rozliczeniowych zostają Państwo poinformowani o wynikach finansowych firmy w danym okresie rozliczeniowym oraz o wysokości zobowiązań podatkowych, informacja wysyłana jest na podany przez Państwa adres e-mail lub przekazywana telefonicznie w zależności od Państwa preferencji. Informacja wysyłana jest z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby byli Państwo w stanie terminowo uregulować swoje zobowiązania podatkowe.

Po zamknięciu miesiąca dokumenty księgowe wraz z deklaracjami mogą być przechowywane w siedzibie Biura lub przekazywane Klientowi w całości lub w części zgodnie z Państwa wyborem.

 

Bezpieczeństwo

 

certyfikat Jesteśmy zespołem księgowym z wieloletnim doświadczeniem. Nasi pracownicy mają wiedzę i umiejętności potwierdzone certyfikatami Ministra Finansów. Dzięki temu możemy pomóc w skutecznym rozwiązaniu najtrudniejszych​ problemów, które pojawiają się przy prowadzeniu firmy. Reprezentujemy interesy naszych klientów przed Urzędami Skarbowymi i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Każda firma, z którą współpracujemy, jest traktowana indywidualnie. Dużą wagę przywiązujemy do zachowania poufności w kontaktach z naszymi klientami. Korzystamy z najwyższej klasy programów księgowych COMARCH ERP OPTIMA zapewniających obsługę zgodną z przepisami i ochronę danych.Nasze biuro rachunkowe jest objęte obowiązkowym ubezpieczeniem od odpowiedzialnośc​i cywilnej (polisa w PZU). Dodatkowo jesteśmy ubezpieczeni od szkód spowodowanych błędnym rozliczeniem składek ubezpieczeniowyc​h ZUS. Od początku naszej działalności nie musieliśmy z nich korzystać.

Biuro Kraków

Ul. Lublańska 34
31-476 Kraków
Tel. 883 409 902
Tel. 12 307 43 43
E-mail: biuro@bmbk.pl

show_map

Biuro Kraków

Os. Złotego Wieku 33/28
31-618 Kraków
Tel. 737 659 171

show_map

write_to_us

captcha

Wyślij

cookies-eu