O firmie

Informacje o nas – biuro BMBK

knowledge-1052010_1920

Prowadzimy biuro rachunkowe z długą tradycją. Firma istnieje na rynku od lat, oferując kompleksowe usługi w dziedzinie księgowości i rachunkowości, obsługi kadrowo-płacowej, rejestracji i obsługi firm i spółek a także doradztwa podatkowego. W celu świadczenia pełnego zakresu usług, współpracujemy z biegłym rewidentem, doradcą podatkowym oraz prawnikiem, a także z kancelarią notarialną.

Pracujemy na rzecz szerokiej grupy odbiorców. Naszymi Klientami są zarówno osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą, jak i spółki prawa handlowego, fundacje oraz stowarzyszenia.

Stale rozwijamy swoje kompetencje i wiedzę oraz podnosimy posiadane kwalifikacje, biorąc udział w różnego rodzaju szkoleniach związanych z naszą branżą. Ponadto poszukujemy nowych talentów do naszego zespołu księgowych, specjalistów od rozliczania kadr i płac oraz doradców podatkowych.

Jesteśmy zorientowani na potrzeby każdego naszego Klienta. Celem naszego biura jest wysoka jakość świadczonych usług, długotrwała współpraca oraz Państwa zadowolenie. Jesteśmy elastyczni, mobilni i pozostajemy do Waszej dyspozycji.

Startup Stock Photos

Dostosowujemy nasze usługi do indywidualnych potrzeb i oczekiwań Klientów.

 

Jak wygląda rozpoczęcie współpracy z Biurem BMBK?

Prowadząc obsługę księgową oraz kadrowo-płacową, reprezentujemy Państwa interesy przed organami administracji, takimi jak Urząd Skarbowy czy Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Podczas sporządzenia i podpisania umowy na świadczenie usług, podpisujecie również upoważnienia do reprezentacji Waszej firmy przed US oraz ZUS. W tym celu niezbędne jest również podanie podstawowych danych firmy takich jak nr NIP, REGON i KRS.

Jako biuro rachunkowe BMBK składamy wszystkie niezbędne dokumenty, które poświadczają zawarcie umowy w odpowiednim dla Państwa firmy Urzędzie Skarbowym oraz Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.

Jeżeli dopiero rozpoczynacie Państwo działalność jako firma, a jednocześnie deklarujecie podjęcie współpracy z biurem rachunkowym BMBK, oferujemy Wam bezpłatny pakiet doradczy. Nasze konsultacje obejmują przygotowanie dokumentów związanych z rejestracją firmy oraz pomoc w wyborze najkorzystniejszej formy opodatkowania.

calculator-385506_1920-e1433408439464

Sprawdzony model biznesowy – comiesięczna współpraca

Preferujemy wygodny dla Klienta model współpracy w oparciu o miesięczny okres rozliczeniowy, z płatnością w formie abonamentu. Po podpisaniu umowy o świadczenie usług księgowych, Państwa firma zobowiązana jest jedynie do rzetelnego dokumentowania operacji gospodarczych, czyli do wystawiania dowodów sprzedaży (faktur, rachunków, paragonów fiskalnych) oraz do gromadzenia dokumentów zakupu otrzymywanych od swoich kontrahentów (faktury zakupu towarów i usług oraz koszty, takie jak telefon, paliwo itp.). Zgromadzone dokumenty dostarczają Państwo do biura rachunkowego do 7 dnia każdego miesiąca rozliczeniowego. Dokumenty można dostarczyć osobiście w godzinach 8.00 – 16.00, praktykujemy także dostarczanie dokumentów za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej.

Na podstawie otrzymanych dokumentów, biuro sporządza odpowiednie rejestry i ewidencje podatkowe, a także przygotowuje stosowne deklaracje podatkowe, które przesyła w obowiązujących terminach, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, drogą elektroniczną do właściwych urzędów skarbowych.

22345573521_985df5c042_o

Po sporządzeniu deklaracji rozliczeniowych zostają Państwo poinformowani o wynikach finansowych firmy w danym okresie rozliczeniowym oraz o wysokości zobowiązań podatkowych. W zależności od Państwa preferencji, informacja wysyłana jest na podany przez Państwa adres e-mail lub przekazywana telefonicznie. Wysyłamy tę informację z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby byli Państwo w stanie terminowo uregulować swoje zobowiązania podatkowe.

Po zamknięciu miesiąca, dokumenty księgowe wraz z deklaracjami mogą być przechowywane w siedzibie biura lub przekazywane Klientowi w całości lub w części, zgodnie z Państwa wyborem.

 

Po pierwsze bezpieczeństwo – wzbudzamy zaufanie

 

certyfikat Jesteśmy zespołem księgowym z wieloletnim doświadczeniem. Nasi pracownicy posiadają wiedzę oraz umiejętności potwierdzone certyfikatami Ministra Finansów. Dzięki temu możemy pomóc w skutecznym rozwiązaniu najtrudniejszych​ problemów, które pojawiają się przy prowadzeniu działalności gospodarczej. Reprezentujemy interesy naszych Klientów przed Urzędami Skarbowymi i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Każda firma, z którą współpracujemy, jest traktowana indywidualnie. Przywiązujemy dużą wagę do zachowania poufności w kontaktach z naszymi Klientami. Korzystamy z najwyższej klasy programów księgowych COMARCH ERP OPTIMA, które zapewniają obsługę zgodną z aktualnymi przepisami prawnymi oraz odpowiednią ochronę powierzonych nam danych. Nasze biuro rachunkowe jest objęte obowiązkowym ubezpieczeniem od odpowiedzialnośc​i cywilnej (polisa w PZU). Dodatkowo jesteśmy ubezpieczeni od szkód spowodowanych błędnym rozliczeniem składek ubezpieczeniowyc​h ZUS. Od początku naszej działalności nie musieliśmy z nich korzystać.

Biuro Kraków

Rynek Główny 34/15
33-332 Kraków
barnowska@gmail.com

show_map

Jeżeli chcą Państwo zapytać o naszą ofertę usług, sprecyzować szczegóły współpracy, np. zlecić nam obsługę księgowości w firmie lub skorzystać z usługi wirtualnego biura – zapraszamy do kontaktu przez formularz. Prosimy o pozostawienie danych kontaktowych, takich jak nazwisko oraz adres e-mail, a następnie o wpisanie treści wiadomości. Możemy także umówić osobistą wizytę w naszej siedzibie w centrum Krakowa.

Napisz do nas / Write to us
captcha



Wyślij

cookies-eu